Jäsenedut

Pirkanmaan erityisalojen yhdistys JHL ry 820:n jäsenedut

JHL tarjoaa jäsenilleen monipuolista koulutusta, seuraa tarjontaa Motiivi-lehdestä, JHL:n nettisivuilta tai JHL koulutuskalenterista.

Koulutusetu

Yhdistyksemme kannustaa jäseniään osallistumaan JHL:n koulutuksiin. Koulutuksen, majoituksen, matkat ja ruoan kustantavat JHL sekä yhdistyksemme.

Yhdistyksemme maksaa koulutuspäiviltä ”porkkanarahaa” 20 euroa/pv. Yli 5 päivää kestävien koulutusten ”porkkanaraha” päätetään hallituksen kokouksessa tapauskohtaisesti. Puolipäivää kestävistä koulutuksista tai iltakoulutuksista maksetaan 10 euroa/pv.

Yhdistys ei korvaa pysäköintimaksuja.

Lähetä todistus koulutuksesta ja tilinumero, niin saat porkkanarahan tilillesi.

Sähköpostilla: marita.kivisto(at)varala.fi

Iltakoulutus 10,00
Webinaari -ilta 10,00
Päiväkoulutus 20,00
Webinaari -päivä 20,00

Yhdistys ei maksa parkkimaksuja.

Etusi Nesteellä

Ammattiliitto JHL tarjoaa huippuedun Nesteen asemilla: Jäsenille alennusta bensasta ja dieselistä. Lue lisää tästä  ja liity jäseneksi tästä

JHL:n jäsen tankkaa halvemmalla. Jäsenet saavat 2,1 senttiä alennusta jokaisesta bensa- tai diesellitrasta, joka maksetaan Nesteen sovelluksella. Etu koskee Nesteen palveluasemia.

Yhdistyksellämme on yhteistyösopimus TSOP:n kanssa

Yhdistyksemme rahaliikennettä hoitaa TSOP. Jäsenemme saavat hyvät edut TSOP:n asiakkaana.

Soita ja kysy lisää!

Yhdistyksesi yhteyshenkilö on Mervi Kallio, Tampereen
Seudun Osuuspankki,  Hämeenkatu 6, 33100 Tampere
puh. 010 254 6161, mervi.kallio@op.fi

Työväenlehden tilausta tuetaan

Työväenlehtisetelituki on lehden vuosikertatilauksesta yhdistykseltämme 40 €.

JHL:ään liittymiseen on hyvä syy

JHL:n jäsenkortilla saat useita etuja Julkisia ja verovaroin tuotettuja hyvinvointipalveluja maassamme on runsaasti. Jos työskentelet aloillamme tai opiskelet niille, sinun kannattaa liittyä JHL:ään. Jäsenenä saat käyttöösi kaikki jäsenpalvelumme ja jäsenedut.

JHL on Suomen suurin hyvinvointialojen ammattiliitto. Meitä on lähes 230 000.

JHL:läisiä työskentelee lähes kaikissa ammateissa valtiolla, kunnissa, kuntayhtymissä, seurakunnissa, liikelaitoksissa, yhtiöissä, järjestöissä ja oppilaitoksissa.

Luottamusmies ja JHL auttavat

Jos työpaikalla ns. sukset menevät ristiin ja tulee ongelmia, luottamusmiehet ja JHL:n henkilökunta auttavat selvittämään hankalia tilanteita. Liittoon kuulumaton hoitaa asiansa itse, samoin kuin pelkkään työttömyyskassaan kuuluva. JHL:n jäsenenä sinulla on tarvittaessa myös mahdollisuus oikeusapuun ja lakkoavustukseen.

Koulutus on iso etu

Hyödynnä opintopolut luottamustehtäviin, yhdistystoimintaan ja ammattitaidon kasvattamiseen. Nauti myös virkistävistä harrastekursseista – maksutta.

Vähennyskelpoinen jäsenmaksu

Ammattiliitto JHL:n jäsenyys on edullinen, sillä voit vähentää jäsenmaksun verotuksesta. Työssä käyvälle JHL:n jäsenmaksu on vain prosentin (1 %) palkasta. Hinta sisältää kattavan edunvalvonnan ja työttömyysturvan. Liity jo tänään!

Jäsenvakuutus

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Liiton järjestötehtävissä ja tilaisuuksissa JHL:n jäsenet ovat vakuutettuna Liittoturvavakuutuksessa. Jäsensivuilla on lisää tietoa vakuutuksesta.

Liittoturvavakuutus

Motiivi-lehti

JHL:n jäsen saa kotiinsa Motiivi-lehden. Motiivin verkkolehti on avautunut osoitteessa motiivilehti.fi/

Antoisia lukuhetkiä!